close
تبلیغات در اینترنت
چگونه در هوای آلوده ورزش کنیم؟

درباره سایت


    سلام به وب من خوش آمدید دوستان و همراهان عزیز از اینکه مهمان این وب هستید بسیار سپاسگزارم منتظر نظرات سازنده ی شما دوستان هستم

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 1567
    کل نظرات : 116
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 8
    تعداد اعضا : 674
    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 647
    باردید دیروز : 1,077
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 12
    بازدید هفته : 2,953
    بازدید ماه : 53,500
    بازدید سال : 185,266
    بازدید کلی : 1,578,395

اطلاعات کاربری


    عضو شويد

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع

آرشیو

کاربران

اوقات شرعی

محاسبه قبوض

نوبت دهی اینترنتی

شبکه های اجتماعی



خدمات اینترنتی




پشتیبانی

منو های سایت

آخرین ارسال های انجمن

چگونه در هوای آلوده ورزش کنیم؟


 

در فصل‌های پاییز و زمستانی غالبا آلودگی هوا زیاد است و افرادی که ورزش می‌کنند نگران خطراتی هستند که آلودگی هوا برای سلامتی آنها دارد. این سوال برای بسیاری وجود دارد که با آلوده بودن هوا چگونه باید ورزش کرد تا خطری برای سلامتی به وجود نیاید.

 

راه‌هایی وجود دارد که می‌توان با کمک آنها در فصل‌هایی که هوا آلوده است ورزش کرد:

 

1. صبح‌ها ورزش کنید: 

بیشتر مواد آلاینده در طول روز تولید می‌شوند. غروب بدترین زمان برای ورزش در هوای آلوده است. اگر می خواهید در فضای باز ورزش کنید صبح‌ها این کار را انجام دهید.

 

2.  فضاهای سبز مکان های بهتری برای ورزش هستند: 

مکان‌هایی که درخت دارند و پارک‌ها فضاهای بهتری برای ورزش هستند بهتر است پارک‌هایی را انتخاب کنید که از خیابان فاصله دارند.

 

3. شاخص آلودگی هوا را چک کنید: 

شاخص آلودگی هوا را از روی اپلیکیشن‌های مختلف چک کنید و سپس برای این که بیرون یا در فضای باز ورزش کنید تصمیم بگیرید.

 

4. از ماسک استفاده کنید: 

هنگام ورزش، عمیق‌تر و سریع‌تر نفس می‌کشید، بهتر است ماسک بزنید تا آلودگی وارد ریه‌های شما نشود.

 

5. مواد غذایی که آنتی اکسیدان دارند مصرف کنید: 

آنتی اکسیدان‌ها مواد سمی بدن را از بین می برند. غذاهایی که ویتامین‌های E و C دارند و سبزیجاتی که برگ دارند حامی آنتی اکسیدان هستند. حتما از این مواد غذایی در برنامه غذایی روزانه استفاده کنید.

 

6. مسیر ورزشی خود را در نظر بگیرید: 

مسیر ورزش کردن خود را از پیش تعیین کنید و سعی کنید که از فضاهای شلوغ و خیابان‌ها فاصله داشته باشید.

 

7. هواشناسی را چک کنید: 

در روزهایی که باد و باران باشد هوا تمیزتر است.

 

8. در زمان اوج ترافیک ورزش نکنید: 

در ساعت‌های شلوغ روز که ترافیک بیشتر است و ماشین بیشتری در خیابان هستند ورزش نکنید. سعی کنید فعال باشید. بررسی‌های مختلف نشان داده است که ورزش کردن در هوای آلوده بهتر از فعالیت نداشتن است. خطر فعالیت نداشتن بسیار بیشتر است.

 

آلودگی هوا بیشتر برای افرادی که مشکل ریه دارند، مضر است و این افراد باید بیشتر احتیاط کنند.

 

منبع: ایسنا

 

درباره : سلامت , دانستنی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : در زمان اوج ترافیک ورزش نکنید , غروب بدترین زمان برای ورزش در هوای آلوده است , ورزش عمومی , در هوای آلوده ورزش نکنید , باوجود آلودگی هوا چگونه ورزش کنیم؟ , چگونه آلودگی هوا بر تمرین شما در هوای آزاد تاثیر می‌گذارد , ورزش , ورزش کردن ,
بازدید : 34
تاریخ : یکشنبه 20 آبان 1397 زمان : 23:6 | نویسنده : admin | نظرات ()

مطالب مرتبط

تمریناتی برای کاهش وزن

ارسال نظر برای این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

موضوعات

نظرسنجی

    دانشجو یا فارغ التحصیل چه رشته ای هستید؟




    نظرشما درباره وبسایت ؟




لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان یاداشت های مهندس جوان وآدرس http://farshadfotouhi.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

جستجو


کدهای اختصاصی


    x بستن پنجره
    تبلیغات

لینک های ورزشی