چگونه با ورزش از درد گردن بکاهیم

منو های سایت

آخرین ارسال های انجمن


 

ه‌ گزارش ‌ایسنا، ورزش ناحیه گردن می‌تواند از فشاری  که به ماهیچه‌های گردن وارد می‌شود بکاهد.

حرکات کششی گردن:

کشش عضلات گردن باعث می‌شود که از خشکی و درد گردن کاسته شود. حرکات کششی گردن باعث می‌شود که دامنه حرکت گردن بیشتر شود و انعطاف پذیری در این ناحیه افزایش یابد.

حرکات قدرتی در ناحیه گردن:

حرکات قدرتی گردن باعث می‌شود که گردن در حالت بهتری قرار بگیرد و فشار کمتر شود. این حرکات را باید یک روز در میان انجام داد.

حرکات هوازی:

انجام ورزش‌های هوازی باعث می‌شود که جریان خون در عضلات گردن بیشتر شود و از سختی بافت‌های عضلات کاسته شود . حرکات هوازی باعث ترشح آندروفین می‌شود که از درد می  کاهد . بهتر است حرکات هوازی را هر روز انجام دهید.

برچسب ها : حرکات هوازی , انجام ورزش‌های هوازی , حرکات کششی گردن , درمان با ورزش , کاهش درد گردن با چند حرکت ورزشی ساده , چرا دچار گردن درد می شویم ؟ , ورزش آرتروز گردن را پیشگیری و درمان می کند , گردن درد را با 3 حرکت ساده از بین ببرید , جلوگیری از به وجود آمدن درد گردن و شانه , چگونه با ورزش از درد گردن بکاهیم ,
بازدید : 369 تاریخ : چهارشنبه 01 آذر 1396 | نویسنده : admin | نظرات ()

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

آمار سایت

کل مطالب : 1665
کل نظرات : 128
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 707
بازدید امروز : 684
باردید دیروز : 1,897
گوگل امروز : 25
گوگل دیروز : 93
بازدید کلی : 2,587,158

اطلاعات کاربری


عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

آرشیو

کد های اختصاصی


x بستن پنجره
تبلیغات

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه

کاربران

اوقات شرعی

اوقات شرعی

محاسبه قبوض

نوبت دهی اینترنتی

شبکه های اجتماعی



خدمات اینترنتی